loading...
maysa
آخرین ارسال های انجمن
milad بازدید : 1768 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Walking Dead جایزه برترین بازی سریالی جهان را نصیب خود کرده است. این بازی در 5 قسمت و 5 داستان یکپارچه توانسته طرفداران بسیاری بیابد. شما در نقش فردی بازی می کنید که در دنیای تاریک زندگی می کند و باید برای زنده ماندن بجنگد. در این میان دختر کوچک دیگری هم هست که باید او را پیدا کنید و از او مراقبت کنید تا زامبی ها او را نابود نکنند. 

milad بازدید : 1418 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 

این بازی را می توانید از طریق iTunes یا iTools نصب کنید.

 

Real Racing 3

 

پس از مدت ها انتظار برای بازی فوق العاده زیبا و بی نظیر Real Racing 3 در اقدامی ناباورانه توسط شرکت EA، زودتر از موعد در AppStore قرار گرفت. پیش از هر صحبتی باید از شما کاربران عزیز به خاطر تاخیر در پست کردن این بازی، پوزش بطلبیم. علت تاخیر مشکل در سرور ماست. چندی است که با مشکل مواجه هستیم و امیدواریم به زودی برطرف شود. فقط همراه ما باشید تا انرژی بیشتری داشته باشیم. از اینها گذشته بهتر است از بازی فوق العاده Real Racing 3 صحبت به میان آوریم. فقط این را بگوییم که این بازی جایی برای صحبت باقی نگذاشته و همه را میخکوب خود کرده است. پیشنهاد ویژه می کنیم که این بازی زیبا را دانلود کنید و ویژگیهای آن را ببینید.

 

 

 

 

milad بازدید : 1005 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

شما وارد دنیایی تاریک و سرد شده اید که هزاران دشمن و هیولا برای نابودی شما کمر بسته اند. در این بازی که Reaper – Tale of a Pale Swordsman نام دارد، در نقش شمشیر زنی قهار حضور دارید که باید دشمنان زیادی را برای رسیدن به هدف خود از دم تیغ بگذرانید. این بازی چندی پیش وارد AppStore شد و سازندگان برای جلب رضایت طرفداران خود، آن را به رایگان در اختیار دوستداران این سبک بازی قرار دادند. پیشنهاد می کنیم این بازی را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

milad بازدید : 1176 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

در این پست قصد داریم یکی بازی های فوق العاده زیبا و بی نظیر را به شما معرفی کنیم. این بازی که Head Soccer نام دارد, یکی از بهترین بازی های اپ استور است و می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. این بازی بسیار زیبا ساخت D&D Dream است و در سطح کیفی بسیار بالایی قرار دارد. این بازی در عین حجم کم و سادگی, بسیار لذت بخش است و یکی از بهترین بازی ها به شمار می رود. پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید.

توجه: جهت خریداری سکه و آزاد کردن کاراکتر های این بازی می توانید از توییک LocallAPStore استفاده کنید.

milad بازدید : 1176 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

Asphalt 8: Airborne

سرانجام پس از ماهها انتظار بازی فوق العاده زیبای Asphalt 8: Airborne منتشر گردید، بدون شک معروف ترین بازی مسابقه ای برای آیفون، آیپد همین بازی Asphalt است. نسخه هشتم این بازی از لحاظ گرافیکی و مراحل بازی تفاوتهای زیادی با آسفالت 7 دارد، این بازی جنون آمیز را هم اکنون از کافه اپل دانلود کنید و سرعت را با تمام وجود حس نمایید.

برای نصب این اپلیکیشن باید از iTunes یا iTools استفاده کنید.

milad بازدید : 1116 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

Despicable Me Minion Rush

کارتون Despicable Me را دیده اید؟ در این کارتون موجوداتی به نام Minion وجود دارند که عاشق موز هستند و در ازای دریافت یک موز هر کاری که از آنها بخواهید، برایتان انجام می دهند. شما در بازی Despicable Me: Minion Rush که به تازگی در اپ استور نمایان شده باید به کمک Minion ها بشتابید و موز جمع کنید. فضای بازی به قدری شاداب و جذاب است که ساعتها شما را به خود سرگرم می کند. پیشنهاد می کنیم این بازی رایگان را از AppStore دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

milad بازدید : 1114 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)
milad بازدید : 1235 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود Drag Racing 4x4 1.0.12 نسخه مود شده و بینهات برای اندروید

 

 

یکی از بهترین و پرطرفدارترین ماشین بازی های جهان Drag Racing میباشد که برای اندروید منتشر شده است . نسخه ی جدید این بازی که ۴×۴ نامیده میشود امروز منتشر شد , که در آن ماشین های شاسی بلند وجود دارد! در این بازی شما باید با قابلیت تعویض دهنده بتوانید حریفانتان را از پیش و رو بردارید و بر آن ها پیروز شوید. با گذشت مراحل پول بیشتری کسب خواهید کرد و با آن می توانید آیتم های جدید به ماشین خود اضافه نمایید . از دیگر ویژگی های این بازی می توان به قابلیت آنلاین آن اشاره نمود .

 

milad بازدید : 927 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (1)

CSRRacing

در بازی CSR Racing شما یک مسابقه هیجان انگیز را در سطح شهری با گرافیک عالی و گیم پلی اعتیاد آور تجربه خواهید کرد.

 

خودروهایی مانند Audi R8 ، BMW M3 یا Chevy Corvette و دیگر خودروهای روز دنیا را با توربو ، نیتروژن و دیگر امکانات بازی تقویت کنید و حریفان خود را  از رده خارج کنید.                                                                                                                                      

ادامه مطلب...                                                                                                                                                                         

milad بازدید : 1269 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (1)

دسته بندي :اکشن بازیبازی HDهیجان انگیز

دانلود بازی در پیش روی مرگ Dead on Arrival 2 v1.0.0 همراه دیتا

هنگامی که آخرالزمان فرا رسیده است شما چه مدت می توانید در مقابل زامبی ها برای بقای خود تلاش کنید؟ تعداد زامبی ها به شدت افزایش یافته و موج های حمله آنان یکی پس از دیگری در انتظار شما است. از سلاح های مختلف استفاده کنید و آن ها را یکی پس از دیگری نابود نمایید قبل از اینکه آن ها شما را نابود کنند. در این بازی باید از هر سلاح موجود برای نابودی آن ها استفاده نمایید. همینطور که در حال فرار می باشید می توانید دیوار ها و کف زمین را با رنگ قرمز نقاشی کنید! شلیک کنید، از تله های مرگبار استفاده کنید و برای بقای خود مبارزه کنید.

قابلیت چند نفره:

بله درست است! در این بازی شما میتوانید در مقابل زامبی ها با حداکثر ۳ نفر از دوستان خود مبارزه نمایید.

کارت گرافیک Nvidia:

محیط فوق العاده گرافیکی با سایه های پویا در Tegra 4، افکت های خونین بی نظیر و روشنایی باورنکردنی به گونه ای که پایان دنیا هرگز به این خوبی به نظر نمی رسید. مشاهده اجزای بدن زامبی ها اعم از: دست، بازو، پاها، سر و … که همگی فیزیک عالی و واقع گرایانه بازی را به تصویر می کشند.

پشتیبانی از کنترلر:

DOA2 از تمامی کنترل های موجود (Xbox 360, PS3, Moga, SHIELD, Logitec) پشتیبانی می کند.

سازگاری:

این بازی برای گوشی های هوشمند که از سخت افزار بالایی برخوردار می باشند طراحی شده و تجربه منحصر به فردی را در این گوشی ها به ارمغان می آورد. این بازی بر بر روی دستگاه های قدیمی و یا حتی Tegra 2 هم توصیه نمی شود!

ویژگی های گیم پلی بازی:

- ضرب شتم سریع زامبی ها در برابر موج های حملات آنان

- مبارزه به صورت تنها یا با یک تیم ۴ نفره

- وجود thumbstick برای راه رفتن، دویدن، هدف و یا تیراندازی

- وجود مناطق جدید که حاوی سلاح های مرگبار تر برای نابودی زامبی ها می باشند

- وجود زامبی های جهش یافته و آلوده تز

- جستجو برای “جعبه تصادفی” و نابودی زامبی ها با قدرتمند ترین سلاح

- ارتقا سلاح، مهمات و زره در هر زمان

- باز کردن MODS های قدرتمند برای افزایش بقای خود

- اکشن ۳ بعدی ماجرایی با پیشرفته ترین اثرات خونین

ادمه مطلب...

maysa

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایرانی ؟
    طرفدار کدام بازیگر ایرانی هستید؟
    تالار مایسا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 150
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 266
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 995
  • بازدید ماه : 995
  • بازدید سال : 33,555
  • بازدید کلی : 2,393,973