loading...
maysa
آخرین ارسال های انجمن
milad بازدید : 329 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

نسخه 11 آیتونز به طور کلی با آیتونزهای قبلی متفاوت است، اگر با آیتونز 11 کار کرده باشید حتما پی به این موضوع برده اید. به هر حال امروز نسخه جدیدی از آیتونز منتشر شده است، iTunes 11.1.5 در ادامه با تغییراتی که در این نسخه انجام گرفته و همچنین لینک دانلود این نرم افزار با شما خواهیم بود.

پیشنهاد کافه اپل: نرم افزار مدیریت دیوایس های اپل iTools

 

عرضه iTunes 11 - دانلود آیتونز 11 از لینک مستقیم

 

 

milad بازدید : 999 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

همانطور که می دانید iTunes ویژه ترین و اصلی ترین نرم افزار مدیریت دستگاههای iOS است که توسط خود اپل ساخته شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. تا به امروز نرم افزارهای دیگری علاوه بر آیتونز برای مدیریت دستگاههای iOS عرضه شده که هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارند. به طور مثال iFun Box، iPhone PC Suite و غیره که کار با آنها بسیار ساده و آسان است. حالا ما برای شما نرم افزار جدیدی را در کافه اپل قرار خواهیم داد که بی نظیر است. نام این نرم افزار iTools است که کم حجم و کاربردی است و محیط بسیار زیبایی دارد. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این نرم افزار Portable (قابل حمل بودن و عدم نیاز به نصب) بودن آن است. این نرم افزار ساخت شرکت Thinksky Technology است که هدفشان از تولید این نرم افزار، ساده کردن روند مدیریت دستگاههای iOS است.

 

 

 

 

milad بازدید : 1253 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود مجله اینترنتی زیگیل Zigil v1.0

نام این برنامه ممکن است شما را به اشتباه بیندازد یعنی فکر کنید که این برنامه فقط به جوش و زیبایی مربوط می باشد. پس باید بگوییم اسم برنامه یک نام هنری هست و هیچ ربطی به موضوعات آن ندارد! موضوعات این برنامه شامل: گالری عکس های زیبا، اخبار روز، جدید ترین مطالب، سرگرمی، سبک زندگی، دنیای مد، روانشناسی، سلامت، دانستنی های خانواده، اس ام اس، آرایش و زیبایی، کامپیوتر و اینترنت، فناوری های نوین، کودک و والدین، ورزش، خوانندگان، بازیگران و داستان می باشد. این برنامه نیاز به اتصال به اینترنت دارد تا آخرین اخبار را دریافت و به روز نماید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود مجله اینترنتی زیگیل Zigil v1.0

milad بازدید : 1319 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

به جدیدترین نسخه آپدیت و تغییرات نسخه جدید ذکر شد

  LINE Free Calls & Messages 3.9.3 (2)

در این پست از سایت Apktops قصد معرفی یک نرم افزار فوق العاده با اینترفیس بسیار زیبا که می توان آن را جایگزین کامل نرم افزار Viber دانست را داریم . LINE Free Calls & Messages نرم افزاری است با بیش از ۳۴ میلیون کاربر در سراسر جهان که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی ، اس ام اس و حتی تماس های تلفنی را از طریق اندروید برایتان فراهم می آورد . این نرم افزار که هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، تایوان ، تایلند ، مالزی ، ماکائو و ترکیه می باشد . در لیست کشورهای تحت ساپورت این نرم افزار ، نام کشور عزیزمان ایران هم به چشم می خورد .

milad بازدید : 1265 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Adobe Acrobat Reader 11

WWW.CLICKKON.COM

Adobe Reader XI 11.0.4 امروزه با گسترش استفاده از اسناد الکترونیکی و کتابهای الکترونیکی یا همان به اصطلاح ایبوک ها نیاز به داشتن یک نرم افزار خوب و با حجم مناسب برای خواندن این گونه اسناد متنی بیش از پیش احساس می شود، این اسناد که اکثرا به فرمت شناخته شده پی دی اف می باشند برای اجرا و قابلیت منایش اطلاعات محتوای خود نیاز به یک نرم افزار پی دی اف خوان یا همان PDF Reader دارند، شرکتهای بسیاری نرم افزارهای متعددی برای انجام این منظور طراحی و عرضه نموده اند که با توجه به گستردگی و تنوع امکانات و استانداردهایی که هریک از این نرم افزارهای پی دی اف خوان ارائه می دهند، مسئله انتخاب یکی از آنها به عنوان برنامه استاندارد برای مشاهده این اسناد الکترونیکی را کمی دشوار نموده است، یکی از شرکت های نام آشنا و پر آوازه با نام ادوبی که نرم افزارهای متعدد پرکابردی همچون آدوب فتوشاپ را عرضه نموده است، نرم افزار استانداردی برای خواندن محتوای اسناد الکترونیکی یا همان فایلهای پی دی اف تحت عنوان Adobe Reader ارائه نموده است. این برنامه تنها ابزار مشاهده فایلهای پی دی اف می باشد که می توانید تمامی انواع اسناد پی دی اف را باز و اجرا نموده و با آنها تعامل داشته باشد. با استفاده از Adobe Reader می توانید فایل های پی دی اف خود را مشاهده نموده، متن یا کلمه مورد نظر درآن را جستجو نموده، و بصورت دیجیتالی برروی آنها علامت گذاری نموده ، آنها را ارزیابی و تصدیق نموده و با گزینه ها و قابلیتهای مختلف سند خود را چاپ نمایید.

ادامه مطلب...

 

 

 

 

 

 

 

milad بازدید : 927 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (1)

CSRRacing

در بازی CSR Racing شما یک مسابقه هیجان انگیز را در سطح شهری با گرافیک عالی و گیم پلی اعتیاد آور تجربه خواهید کرد.

 

خودروهایی مانند Audi R8 ، BMW M3 یا Chevy Corvette و دیگر خودروهای روز دنیا را با توربو ، نیتروژن و دیگر امکانات بازی تقویت کنید و حریفان خود را  از رده خارج کنید.                                                                                                                                      

ادامه مطلب...                                                                                                                                                                         

milad بازدید : 489 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دروغ سنج برای آندروید Lie Detector HD

دانلود نرم افزار دروغ سنج برای آندروید

 

آیا می دانید به سادگی می توانید دروغ دیگران را با استفاده از نرم افزار دروغ سنج آندروید Lie Detector HDتشخیص دهید ! برنامه Lie Detector HD با تمامی برنامه های مشابه تفاوت دارد و همین تفاوت باعث شده است که  تاکنون بیش از یک میلیون بار در سراسر دنیا دانلود شود . نرم افزار دروغ سنج برای آندروید می تواند با کنترل کردن فشار خون ، عرق دست و دمای انگشت کاربر خود ، راست و یا دروغ گفتن را تشخیص دهد .

کار با برنامه دروغ سنج  فوق العاده بسیار ساده است ، تنها باید انگشت خود را بر روی اسکنر احساس موبایل خود قرار دهید و در حالی که موضوعی را به عنوان حقیقت مطرح کرده یا به آن فکر می کنید نرم افزار با کنترل فاکتور های مورد نیاز خود ، راست و دروغ هر چیزی را مشخص میکند ! نرم افزار دروغ سنج برای سیستم عامل های آندروید طراحی شده است و می تواند یک سرگرمی فوق العاده جذاب و تماشایی برای شما و عزیزانتان باشد .

ادامه مطلب...

milad بازدید : 958 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (1)

دسته بندی: موبایل، نرم افزار اندروید، نرم افزار موبایل

اگر از کاربران روزمره ی سیستم عامل های آندروید هستید، به احتمال زیاد متوجه شده اید که شما حق استفاده از Google Play جهت دانلود نرم افزار، بازی یا هر چیز دیگری را ندارید. گوگل ایرانی ها را در لیست تحریم قرار داده است و این امر مانع استفاده ی شما از امکانات گوگل می شود. از طرفی هم سیستم عامل اندروید بدون نرم افزارها و بازی های جدید چندان معنای خاصی ندارد. در نتیجه پیدا کردن راهی برای حل این مشکل اجتناب ناپذیر است.

فروشگاه نرم افزار و بازی تمام عیار آندروید ۱ موبایل مارکت

ادامه مطلب...

milad بازدید : 1899 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

ورزشی

دانلود PES 2014 - بازی فوتبال حرفه ای 2014

(92/6/28) تغییرات:

نسخه RELOADED اضافه شد این نسخه تفاوتی با نسخه SKIDROW نمی کند.

در صنعت بازی های کامپیوتری، به ورزش فوتبال اهیمت زیادی داده می شود و به همین دلیل است که یک عنوان شبیه سازی شده از آن تا انتشار نسخه جدید، همچنان فروش بالایی خواهد داشت. در این عرصه، 2 عنوان FIFA و PES وجود دارند که هر سال شاهد جدال آن ها هستیم. تا اینجا، FIFA نسبت به رقیب خود از ویژگی ها و صد البته فروش بیشتری برخوردار است و در مقابل، شاهد افت PES نسبت به رقیبش هستیم. اما باز هم کمپانی Konami نا امید نشده و هر سال وعده های مختلفی را به طرفدارانش می دهد تا شاید بتواند دوباره به دوران طلایی خود بازگردد.

ادامه مطلب...

milad بازدید : 985 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود تم Ios نهایی Ultimate iOS7 Apex Nova Theme v1.45

Ultimate iOS7 یک تم کامل و فوق العاده زیبا از آخرین نسخه سیستم عامل Ios یا همان ios7 می باشد که نسخه جدید آن با قابلیت های فوق العاده ای برای اندروید منتشر شده است . این تم که از کیفیت بالا HD بهره می برد با گوشی ها و تبلت های اندروید سازگاری کامل دارد و می توانید محیط ios7 را بر روی اندروید تجربه کنید ! این تم دارای والپیپر ها و آیکون های فوق العاده زیبایی می باشد . برای استفاده از این تم باید یکی از لانچر های Nova و یا Apex را نصب نمایید . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود تم Ios نهایی Ultimate iOS7 Apex Nova Theme v1.452.5 out of 5 based on 15 ratings 

ادامه مطلب...

 

milad بازدید : 1128 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

دسته: نرم افزار آندرویدنرم افزار موبایل

SwiftKey Keyboard یک کیبورد بسیار سریع و حرفه ای برای سیستم آندروید میباشد. شما با این کیبورد میتوانید سرعت تایپ خود را دو برابر کنید. این کیبورد همچنین از زبان ۶۰ کشور دنیا پشتیبانی کرده و میتواند کلمه بعدی شما را نمایش داده و پیش بینی کند.

نرم افزار کیبورد حرفه ای برای آندروید SwiftKey Keyboard v4.2.0.155

ادامه مطلب...

maysa

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایرانی ؟
    طرفدار کدام بازیگر ایرانی هستید؟
    تالار مایسا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 844
  • بازدید ماه : 844
  • بازدید سال : 33,404
  • بازدید کلی : 2,393,822