loading...
maysa
آخرین ارسال های انجمن
milad بازدید : 1253 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود مجله اینترنتی زیگیل Zigil v1.0

نام این برنامه ممکن است شما را به اشتباه بیندازد یعنی فکر کنید که این برنامه فقط به جوش و زیبایی مربوط می باشد. پس باید بگوییم اسم برنامه یک نام هنری هست و هیچ ربطی به موضوعات آن ندارد! موضوعات این برنامه شامل: گالری عکس های زیبا، اخبار روز، جدید ترین مطالب، سرگرمی، سبک زندگی، دنیای مد، روانشناسی، سلامت، دانستنی های خانواده، اس ام اس، آرایش و زیبایی، کامپیوتر و اینترنت، فناوری های نوین، کودک و والدین، ورزش، خوانندگان، بازیگران و داستان می باشد. این برنامه نیاز به اتصال به اینترنت دارد تا آخرین اخبار را دریافت و به روز نماید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود مجله اینترنتی زیگیل Zigil v1.0

milad بازدید : 1005 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

شما وارد دنیایی تاریک و سرد شده اید که هزاران دشمن و هیولا برای نابودی شما کمر بسته اند. در این بازی که Reaper – Tale of a Pale Swordsman نام دارد، در نقش شمشیر زنی قهار حضور دارید که باید دشمنان زیادی را برای رسیدن به هدف خود از دم تیغ بگذرانید. این بازی چندی پیش وارد AppStore شد و سازندگان برای جلب رضایت طرفداران خود، آن را به رایگان در اختیار دوستداران این سبک بازی قرار دادند. پیشنهاد می کنیم این بازی را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

milad بازدید : 1176 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

در این پست قصد داریم یکی بازی های فوق العاده زیبا و بی نظیر را به شما معرفی کنیم. این بازی که Head Soccer نام دارد, یکی از بهترین بازی های اپ استور است و می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. این بازی بسیار زیبا ساخت D&D Dream است و در سطح کیفی بسیار بالایی قرار دارد. این بازی در عین حجم کم و سادگی, بسیار لذت بخش است و یکی از بهترین بازی ها به شمار می رود. پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید.

توجه: جهت خریداری سکه و آزاد کردن کاراکتر های این بازی می توانید از توییک LocallAPStore استفاده کنید.

milad بازدید : 1176 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

Asphalt 8: Airborne

سرانجام پس از ماهها انتظار بازی فوق العاده زیبای Asphalt 8: Airborne منتشر گردید، بدون شک معروف ترین بازی مسابقه ای برای آیفون، آیپد همین بازی Asphalt است. نسخه هشتم این بازی از لحاظ گرافیکی و مراحل بازی تفاوتهای زیادی با آسفالت 7 دارد، این بازی جنون آمیز را هم اکنون از کافه اپل دانلود کنید و سرعت را با تمام وجود حس نمایید.

برای نصب این اپلیکیشن باید از iTunes یا iTools استفاده کنید.

milad بازدید : 1116 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

Despicable Me Minion Rush

کارتون Despicable Me را دیده اید؟ در این کارتون موجوداتی به نام Minion وجود دارند که عاشق موز هستند و در ازای دریافت یک موز هر کاری که از آنها بخواهید، برایتان انجام می دهند. شما در بازی Despicable Me: Minion Rush که به تازگی در اپ استور نمایان شده باید به کمک Minion ها بشتابید و موز جمع کنید. فضای بازی به قدری شاداب و جذاب است که ساعتها شما را به خود سرگرم می کند. پیشنهاد می کنیم این بازی رایگان را از AppStore دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

milad بازدید : 1319 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

به جدیدترین نسخه آپدیت و تغییرات نسخه جدید ذکر شد

  LINE Free Calls & Messages 3.9.3 (2)

در این پست از سایت Apktops قصد معرفی یک نرم افزار فوق العاده با اینترفیس بسیار زیبا که می توان آن را جایگزین کامل نرم افزار Viber دانست را داریم . LINE Free Calls & Messages نرم افزاری است با بیش از ۳۴ میلیون کاربر در سراسر جهان که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی ، اس ام اس و حتی تماس های تلفنی را از طریق اندروید برایتان فراهم می آورد . این نرم افزار که هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، تایوان ، تایلند ، مالزی ، ماکائو و ترکیه می باشد . در لیست کشورهای تحت ساپورت این نرم افزار ، نام کشور عزیزمان ایران هم به چشم می خورد .

milad بازدید : 935 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (1)

با استفاده از یک نرم افزار گوشی خود را تبدیل به یک ریموت کنترل کنید و بیش از 300 هزار وسیله را از راه دور و فقط با نرم افزار Smart IR Remote کنترل کنید.

ریموت کنترل تلویزیون Smart IR Remote - Samsung/HTC

ادامه مطلب "ریموت کنترل تلویزیون Smart IR Remote - Samsung/HTC"

 
milad بازدید : 1235 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود Drag Racing 4x4 1.0.12 نسخه مود شده و بینهات برای اندروید

 

 

یکی از بهترین و پرطرفدارترین ماشین بازی های جهان Drag Racing میباشد که برای اندروید منتشر شده است . نسخه ی جدید این بازی که ۴×۴ نامیده میشود امروز منتشر شد , که در آن ماشین های شاسی بلند وجود دارد! در این بازی شما باید با قابلیت تعویض دهنده بتوانید حریفانتان را از پیش و رو بردارید و بر آن ها پیروز شوید. با گذشت مراحل پول بیشتری کسب خواهید کرد و با آن می توانید آیتم های جدید به ماشین خود اضافه نمایید . از دیگر ویژگی های این بازی می توان به قابلیت آنلاین آن اشاره نمود .

 

milad بازدید : 927 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (1)

CSRRacing

در بازی CSR Racing شما یک مسابقه هیجان انگیز را در سطح شهری با گرافیک عالی و گیم پلی اعتیاد آور تجربه خواهید کرد.

 

خودروهایی مانند Audi R8 ، BMW M3 یا Chevy Corvette و دیگر خودروهای روز دنیا را با توربو ، نیتروژن و دیگر امکانات بازی تقویت کنید و حریفان خود را  از رده خارج کنید.                                                                                                                                      

ادامه مطلب...                                                                                                                                                                         

milad بازدید : 489 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دروغ سنج برای آندروید Lie Detector HD

دانلود نرم افزار دروغ سنج برای آندروید

 

آیا می دانید به سادگی می توانید دروغ دیگران را با استفاده از نرم افزار دروغ سنج آندروید Lie Detector HDتشخیص دهید ! برنامه Lie Detector HD با تمامی برنامه های مشابه تفاوت دارد و همین تفاوت باعث شده است که  تاکنون بیش از یک میلیون بار در سراسر دنیا دانلود شود . نرم افزار دروغ سنج برای آندروید می تواند با کنترل کردن فشار خون ، عرق دست و دمای انگشت کاربر خود ، راست و یا دروغ گفتن را تشخیص دهد .

کار با برنامه دروغ سنج  فوق العاده بسیار ساده است ، تنها باید انگشت خود را بر روی اسکنر احساس موبایل خود قرار دهید و در حالی که موضوعی را به عنوان حقیقت مطرح کرده یا به آن فکر می کنید نرم افزار با کنترل فاکتور های مورد نیاز خود ، راست و دروغ هر چیزی را مشخص میکند ! نرم افزار دروغ سنج برای سیستم عامل های آندروید طراحی شده است و می تواند یک سرگرمی فوق العاده جذاب و تماشایی برای شما و عزیزانتان باشد .

ادامه مطلب...

milad بازدید : 958 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (1)

دسته بندی: موبایل، نرم افزار اندروید، نرم افزار موبایل

اگر از کاربران روزمره ی سیستم عامل های آندروید هستید، به احتمال زیاد متوجه شده اید که شما حق استفاده از Google Play جهت دانلود نرم افزار، بازی یا هر چیز دیگری را ندارید. گوگل ایرانی ها را در لیست تحریم قرار داده است و این امر مانع استفاده ی شما از امکانات گوگل می شود. از طرفی هم سیستم عامل اندروید بدون نرم افزارها و بازی های جدید چندان معنای خاصی ندارد. در نتیجه پیدا کردن راهی برای حل این مشکل اجتناب ناپذیر است.

فروشگاه نرم افزار و بازی تمام عیار آندروید ۱ موبایل مارکت

ادامه مطلب...

milad بازدید : 985 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود تم Ios نهایی Ultimate iOS7 Apex Nova Theme v1.45

Ultimate iOS7 یک تم کامل و فوق العاده زیبا از آخرین نسخه سیستم عامل Ios یا همان ios7 می باشد که نسخه جدید آن با قابلیت های فوق العاده ای برای اندروید منتشر شده است . این تم که از کیفیت بالا HD بهره می برد با گوشی ها و تبلت های اندروید سازگاری کامل دارد و می توانید محیط ios7 را بر روی اندروید تجربه کنید ! این تم دارای والپیپر ها و آیکون های فوق العاده زیبایی می باشد . برای استفاده از این تم باید یکی از لانچر های Nova و یا Apex را نصب نمایید . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود تم Ios نهایی Ultimate iOS7 Apex Nova Theme v1.452.5 out of 5 based on 15 ratings 

ادامه مطلب...

 

milad بازدید : 1128 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

دسته: نرم افزار آندرویدنرم افزار موبایل

SwiftKey Keyboard یک کیبورد بسیار سریع و حرفه ای برای سیستم آندروید میباشد. شما با این کیبورد میتوانید سرعت تایپ خود را دو برابر کنید. این کیبورد همچنین از زبان ۶۰ کشور دنیا پشتیبانی کرده و میتواند کلمه بعدی شما را نمایش داده و پیش بینی کند.

نرم افزار کیبورد حرفه ای برای آندروید SwiftKey Keyboard v4.2.0.155

ادامه مطلب...

milad بازدید : 1242 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

برنامه تماس رایگان در آندروید ICQ Free Calls & Messages v4.0

دانلود نرم افزار تماس و پیامک رایگان ICQ Free Calls & Messages v4.0.8 برای آندروید

ICQ یک برنامه با امکاناتی شگفت انگیز برای دارندگان گوشی های اندرویدی است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید به چت با دوستان خود در سراسر جهان پرداخته و یا با آنها تماس صوتی و تصویری به صورت رایگان برقرار کنید ، علاوه بر این می توانید به اشتراک گذاری ویدیو و عکس در شبکه های اجتماعی ، ارسال پیام های متنی (پیامک) به صورت رایگان و … نیز مشغول شوید ، این نرم افزار بر روی تمامی نسخه های سیستم عامل آندروید نصب و اجرا خواهد شد

ادانه مطلب...

milad بازدید : 1269 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (1)

دسته بندي :اکشن بازیبازی HDهیجان انگیز

دانلود بازی در پیش روی مرگ Dead on Arrival 2 v1.0.0 همراه دیتا

هنگامی که آخرالزمان فرا رسیده است شما چه مدت می توانید در مقابل زامبی ها برای بقای خود تلاش کنید؟ تعداد زامبی ها به شدت افزایش یافته و موج های حمله آنان یکی پس از دیگری در انتظار شما است. از سلاح های مختلف استفاده کنید و آن ها را یکی پس از دیگری نابود نمایید قبل از اینکه آن ها شما را نابود کنند. در این بازی باید از هر سلاح موجود برای نابودی آن ها استفاده نمایید. همینطور که در حال فرار می باشید می توانید دیوار ها و کف زمین را با رنگ قرمز نقاشی کنید! شلیک کنید، از تله های مرگبار استفاده کنید و برای بقای خود مبارزه کنید.

قابلیت چند نفره:

بله درست است! در این بازی شما میتوانید در مقابل زامبی ها با حداکثر ۳ نفر از دوستان خود مبارزه نمایید.

کارت گرافیک Nvidia:

محیط فوق العاده گرافیکی با سایه های پویا در Tegra 4، افکت های خونین بی نظیر و روشنایی باورنکردنی به گونه ای که پایان دنیا هرگز به این خوبی به نظر نمی رسید. مشاهده اجزای بدن زامبی ها اعم از: دست، بازو، پاها، سر و … که همگی فیزیک عالی و واقع گرایانه بازی را به تصویر می کشند.

پشتیبانی از کنترلر:

DOA2 از تمامی کنترل های موجود (Xbox 360, PS3, Moga, SHIELD, Logitec) پشتیبانی می کند.

سازگاری:

این بازی برای گوشی های هوشمند که از سخت افزار بالایی برخوردار می باشند طراحی شده و تجربه منحصر به فردی را در این گوشی ها به ارمغان می آورد. این بازی بر بر روی دستگاه های قدیمی و یا حتی Tegra 2 هم توصیه نمی شود!

ویژگی های گیم پلی بازی:

- ضرب شتم سریع زامبی ها در برابر موج های حملات آنان

- مبارزه به صورت تنها یا با یک تیم ۴ نفره

- وجود thumbstick برای راه رفتن، دویدن، هدف و یا تیراندازی

- وجود مناطق جدید که حاوی سلاح های مرگبار تر برای نابودی زامبی ها می باشند

- وجود زامبی های جهش یافته و آلوده تز

- جستجو برای “جعبه تصادفی” و نابودی زامبی ها با قدرتمند ترین سلاح

- ارتقا سلاح، مهمات و زره در هر زمان

- باز کردن MODS های قدرتمند برای افزایش بقای خود

- اکشن ۳ بعدی ماجرایی با پیشرفته ترین اثرات خونین

ادمه مطلب...

milad بازدید : 782 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فرار از زندان Jail Break v1.5

در یک شب بسیار تاریک و بارانی دیدن یک فرد که روبروی شما ایستاده است تقریبا غیر ممکن می شود! حال در این شب اتفاق های بدی رخ می دهد، زندانیان قفل سلول های خود را شکسته و در حال فرار از زندان می باشند. اکثر این زندانیان قاتل های درجه یک می باشند که اگر وارد جامعه شوند می توانند آسیب های بسیاری را به دیگران وارد کنند. حال شما در این بازی در نقش نگهبان زندان وظیفه دارید تمامی آن ها نابود نمایید تا نظم برقرار شود.

ادامه مطالب...

milad بازدید : 1252 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

جنگ حماسی با FRONTLINE COMMANDO: D-DAY v1.4.0

FRONTLINE COMMANDO: D-DAY نام یکی از پرطرفدار ترین و زیبا ترین بازی های سیستم عامل اندروید می باشد که جنگ جهانی دوم را به تصویر می کشد. این بازی که به صورت سوم شخص می باشد دارای جنگ هایی حماسی و گوناگون بین نیروهایی عظیم و بزرگ است. شما باید در این بازی مهیج و جذاب، ۵ عملیات متفاوت و ۱۴۵ ماموریت خطرناک و چالش انگیز را با موفقیت پشت سر بگذارید. در مراحل مختلف، شما باید از سرزمین های خودتان دفاع کنید و اجازه پیشروی دشمن به خاک خود را ندهید. این بازی دارای اسلحه هایی متعدد و متنوع و دستاورد ها و پاداش هایی جالب است.

milad بازدید : 955 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

می دانیم با رام های Miui که از سری رام های کاستوم پر طرفدار هستند آشنا هستید یا خیر . به هر حال هدف ما صحبت در مورد این رام های بسیار کاربردی نیست بلکه قصد معرفی لانچر اختصاصی این رام ها را داریم که حالا می توانید این لانچر را که از سری رام های Miui استخراج شده اند بر روی هر گوشی آندرویدی که دارید نصب و از امکانات و فضای آن لذت ببرید .

 

MiHome Launcher 2.11.0

 

قابلیت هایی که لانچر های Miui در اختیار شما قرار می دهند :

** افزایش صفحات هوم اسکرین تا بیش از 10 صفحه 
** 8 افکت متنوع در جابجایی بین صفحات 
** دسترسی به تمامی برنامه ها از هوم اسکرین 
** لاک اسکرینMiLocker با قابلیت استفاده از انواع تم های مخصوص لاک اسکرین رام های MIUI (بصورت آنلاین و آفلاین) 
** نرم افزار Theme Chooser با قابلیت استفاده از هزاران تم، مجموعه آیکون و والپیپر مخصوص رام های MIUI (بصورت آنلاین و آفلاین) 
** ویجت های اختصاصی رام های MIUI مثل ساعت آنالوگ، ساعت دیجیتال و قاب عکس با قابلیت تغییر پوسته (بصورت آنلاین و آفلاین) 
** دسترسی آسان به تنظیمات گوشی با ویجت سویچ اختصاصی

Apktops این لانچر بسیار زیبا را به تمام مشکل پسندان که در زیبا سازی گوشی آندرویدی خود حساس هستند پیشنهاد می کند که آخرین نسخه از آن از ادامه مطلب همین پست قابل دانلود است .

 

 

 

 

 

milad بازدید : 1963 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی اگر چه دیرتر از سایت های دیگر معرفی شد اما تست شده است و به صورت کامل و آفلاین قابل اجراست 

گرافیک و گیم پلی بازی خارق العاده است 

پیشنهاد بسیار ویژه Apktops

سرانجام همان طور که انتظار میرفت نسخه جدید بازی هیجان انگیز و گرافیکی مسابقات اتومبیل رانی Asphalt  با نام Asphalt 8 Airborne نیز توسط کمپانی Gmaeloft ساخته شد. 

 

در بازی Asphalt 8 همانند نسخه های پیشین بازی که قبلا در Apktops معرفی شده بود شما باید  با شرکت در مسابقات گوناگون پول و حجم بیشتر برای نیترو بدست آورده و حتی می توانید با انجام حرکات نمایش با اتومبیل خود همچون دریفت و ….  نیتروی بیشتری و سریعتری  را به اتومبیل خود اضافه کنید. شما دارای ۳ مرحله نیترو هستید که وابسته به مقدار نیترویی است که شما دارید،

asphalt1

اگر شما بیشترین مقدار نیترو را داشته باشید میتوانید از قدرت سوپر پاور استفاده کنید که صفحه نمایش شما به رنگ آبی میشود و مسیر جلوی شما نیز کمی تاریک می گردد و اتومبیل شما با سرعتی باور نکردنی به جلو پیش می رود .  گرافیک بازی Asphalt 8: Airborne بسیار تاثیر گذار و خیلی بهتر از نسخه های قبلی عمل کرده است به گونه ای که محیط بازی دارای جزییات بیشتری بوده و مدل های مختلف اتومبیل نیز واقعی تر از قبل به نظر میرسند. هم چنین باید به نورپردازی بازی نیز اشاره ای کنیم که عالی به نظر می آید و درخشان بوده و محیط دور و بر خود را بازتاب میکنند، همانند ساختمان های کنار جاده، بنر های بالای سر اتومبیل و آتش بازی هایی که در بعضی از مراحل وجود دارند . 

از ویژگی های این نسخه از بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

ویژگی ها :

**  گرافیک HD
**  تصاویری خیره کننده 
** سیستم آسیب دقیق
** موسیقی شگفت انگیز
**  مانور دادن از طریق موانع پرشی
**  8 فصل و 180 حوادث در حالت حرفه ای
**  کشف مقدار زیادی از میانبرهای مخفی
**  به اشتراک گذاشتن دستاوردهای مسابقه خود 
**  47 خودرو با عملکرد بالا مانند لامبورگینی، بوگاتی ویرون، فراری
**  مکان های عجیب و غریب جدید مانند گویان، ایسلند، صحرای نوادا

maysa

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایرانی ؟
    طرفدار کدام بازیگر ایرانی هستید؟
    تالار مایسا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 150
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 264
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 993
  • بازدید ماه : 993
  • بازدید سال : 33,553
  • بازدید کلی : 2,393,971