loading...
maysa
آخرین ارسال های انجمن
Obeid بازدید : 1484 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (1)

 

 

 

باسلام و خسته نباسید خدمت دانشجویان
عزیز امیدهای اینده جامعه.

همچنان ک در سالهای گذشته دیدار دانشجویان اهل سنت ایران با علماء و فرهنگیان در مسجد مکی زاهدان برگزار می گردید امسال نیز این جلسه با علماء و فرهنگیان بنابر تاریخ مشخص شده 21اسفند امسال نیز برگزار می گردد لذا از تمامی دانشجویان اهلسنت انتظار می رود که برای پر رونق کردن این جلسه قدمهای مبارک را در مکان مقدسی چون مسجد مکی بگذارند
مکان:زاهدان-خ.خیام.مسجد مکی
زمان:21 اسفند 1393
جزاك الله خیرا

Obeid بازدید : 1861 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Untitled

 

در پی زنده سوزاندن خلبان اردنی اسیر شده توسط داعش، مولانا عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان این اقدام را مغایر با شریعت اسلام دانست.

امام جمعه اهل سنت زاهدان روز چهارشنبه در گفت و گو با صدای آمریکا با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام که در کتب اهل سنت آمده است، گفتند: «از پیامبر اسلام نقل شده است که کسی نمی‌تواند کس دیگری را با آتش آزار دهد مگر خداوند.» ایشان در ادامه گفتند که زنده سوزاندن انسان بر اساس شریعت اسلام حرام است.

احمد الطیب رئیس دانشگاه الازهر قاهره،روز ۴ شنبه ۱۵ بهمن اعلام کرد:کشتن بیگناهان در اسلام حرام است و زنده سوزاندن خلبان اردنی به موجب قوانین قرآن، حتی در زمان جنگ هم حرام قلمداد می‌شود.

مولانا عبدالحمید نیز در همین رابطه به صدای آمریکا گفتند که در شریعت اسلام برای رفتار با اسیران جنگی احکام مشخصی وجود دارد.بر اساس آن احکام حتی اگر کسی مرتکب جنایات جنگی هم شده باشد و بر اساس عرف محاکمه شده باشد، راهش زنده سوزاندن نیست چرا که زنده سوزاندن در شریعت اسلام حرام اعلام شده است.

ایشان در ادامه همچنین زنده سوزاندن اسیر را از نظر انسانی وحشیانه و مغایر با معاهدات بین‌المللی و عرف جامعه جهانی دانستند.

 

دانلود مصاحبه ادامه مطلب...

Obeid بازدید : 1398 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

موج محکومیت‌های جهانی علیه اقدام داعش در سوزاندن خلبان اردنی

 

فلسطین
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن محکوم کردن اعدام الکساسبه به دست داعش اعلام کرد: این جنایت ماهیت تروریست ها را برملا کرد. هیچ انسانی نمی تواند چنین مسئله ای را تحمل کند.
وی ضمن اعلام حمایت فلسطین از مردم و رهبران اردنی گفت: ما از خدا می خواهیم تا به خانواده الکساسبه صبر و بردباری بدهد.

 

ادامه مطلب...

 

Obeid بازدید : 1359 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

myTV  پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 8.5

نرم افزاری توانمند، جالب و بسیار کوچک است که به وسیله ی آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های گوناگون و سرعت بسیار مناسب و به صورت آنلاین از اینترنت دانلود نمایید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی myTV می باشند.

 

 

 

Obeid بازدید : 1303 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار جستجو و دانلود ویدیو کلیپ های جدید از اینترنت

Ashampoo ClipFinder HD 2.3

روزانه هزاران فیلم و کلیپ جدید در شبکه های مجازی و سایت های اشتراک گذاری قرار میگیرند. این کلیپ ها در موضوعات مختلفی هستند. مثل کلیپ های طنز و سرگرمی، موزیک ویدیو، فیلم های آموزشی، دوربین مخفی، کلیپ های مستند، ورزشی، و ...

 

سایت های بسیار زیادی برای اشتراک گذاری فیلم وجود دارند که با مراجعه به آنها میتوانید جدیدترین کلیپ های روز را مشاهده کنید. از معروف ترین سایت های اشتراک گذاری فیلم میتوان به این سایت ها اشاره کرد:

 

YouTube, NetFlix, Yahoo Screen, Vimeo, DailyMotion, Hulu, Vube, LiveLeak, Twitch

 

اما هیچ کدام از این سایت ها امکان دانلود کلیپ ها را ندارند. ضمن اینکه اگر دنبال کلیپ خاصی میگردید باید زمان زیادی برای مراجعه به هرکدام از این سایت ها و جستجوی کلیپ مورد نظر خود صرف کنید.

 

اما در این مطلب خبر خوبی برای شما داریم. میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که میتواند به صورت همزمان صدها سایت اشتراک گذاری فیلم را در اختیار کاربر قرار دهد.

 

 

Obeid بازدید : 1225 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

وقتی کامپیوتر خود را در حالی که روشن است برای چند دقیقه ترک میکنید، آیا نگران هستید که شخص دیگری به آن سرک بکشد؟ در این صورت بهتر است قبل از اینکه از پای کامپیوتر خود بلند شوید آن را قفل (Lock) کنید.

مزیت قفل کردن دسکتاپ نسبت به خاموش کردن سیستم این است که وقتی بعد از چند دقیقه برگشید مجبور نیستید دوباره همه برنامه ها و پنجره هایی که در حال کار با آنها بودید را باز کنید. و اطلاعات ذحیره نشده شما هم باقی خواهند ماند.

 

روش های مختلفی برای قفل کردن دسکتاپ وجود دارد. مثل استفاده از منوی استارت و زدن دکمه Lock ، و یا پسورد گذاشتن روی اسکرین سیور و سپس فعال کردن آن، و همچنین روش های دیگر...

اما مشکل همه این روش ها این است که حتما باید خودتان به صورت دستی عملیات قفل سیستم را انجام دهید.

(البته میتوان از اسکرین سیور برای قفل شدن اتوماتیک سیستم استفاده کرد، ولی زمان آن به صورت دقیق قابل تنظیم نیست)

 

در این مطلب میخواهیم ساده ترین روش برای قفل کردن دسکتاپ را به شما معرفی کنیم. در این روش فقط با یک دابل کلیک ساده (و یا با تنظیم زمان و به صورت اتوماتیک) دسکتاپ سیستم شما قفل خواهد شد.

 

Obeid بازدید : 1209 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

 

asphalt 8 android بازی جذاب و محبوب ماشین‌سواری Asphalt 8: Airborne   اندروید

 

کسی نیست که طرفدار بازی‌های سبک Racing باشد و با بازی محبوب Asphalt که توسط شرکت Gameloft منتشر می‌شود آشنایی نداشته باشد. حالا نسخه‌ی هشتم این بازی باز هم با تغییرات و بهبودهایی همراه بوده تا تجربه‌ی بازی بهتری را برای شما رقم بزند. بازی Asphalt 8 که در سبک Arcade است بر خلاف بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی، تلاش می‌کند هیجان بازی را تا حدی که می‌تواند برای شما زیاد کند. در این بازی ۴۷ ماشین پرقدرت قرار داده شده است که ۸۰٪ آن‌ها ماشین‌های جدید هستند و ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی، بوکاتی ویرون، فراری و پاگانی زندا در بازی قرار داده شده‌اند. در جاده‌ها قسمت‌هایی هستند که مانند سکوی پرش طراحی شده‌اند و با رفتن روی آن‌ها ماشین شما پرش‌های بلند و جذابی را تجربه می‌کند. همچنین در بازی ۹ محل متفاوت برای مسابقه دادن وجود دارد و در کل ۱۸۰ مرحله در حالت Career برای به پایان رساندن قرار داده شده است.

 

Obeid بازدید : 1188 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

Six-Guns

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 اگر می خواهید غرب را ، وحشی تر از آنچه که در تصور خود داشته اید تجربه کنید پیشنهاد می کنیم بازی Six-Guns را از دست ندهید . باک کروشا تا کنون هیچ گاه اقدام به تیراندازی نمودن به سمت فردی که گناهکار نبوده ، نکرده است اما دیگر او همان فرد سابق نیست چرا که تبدیل به یک یاغی تمام عیار شده است . او اکنون در حال فرار از آریزونا در یک محیط باز ( Open World ) است که پیش روی خود ۴۰ ماموریت متفاوت را می بینید که باید آنها را به اتمام برساند و مسابقه با اسب ها ، فرار از دست راهزن ها و از بین بردن دشمنان بخشی از آنهاست !
این بازی که دارای گیم پلی اول شخص می باشد به صورت رایگان از سوی کمپانی گیم لافت ارایه گریده است ولی آیتم های موجود در آن می بایست خریداری شوند که با نسخه ی پیش رویتان که در اندروید ها قرار گرفته است می توانید با طلای نامحدود اقدام به خریداری رایگان آنها نمایید .

Obeid بازدید : 1197 شنبه 21 دی 1392 نظرات (2)

 دانلود بازی جذاب اندروید

بازی های اندروید

 در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از سری بازی های جذاب و پرطرفدار Subway Surfers را برای دانلود شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

همانطور که احتمالاً با سری بازی های Subway Surfers آشنا هستید ، در این بازی نیز باید مطابق همیشه ، هدایت دونده ای با نام Jack را بر عهده خواهید داشت. جم در حال فرار از دست مأموران مترو است ، در هر یک از نسخه های این بازی ، جک در متروهای یکی از نقاط جهان در حال فرار از مأموران است. در این نسخه ، جک به کشور هندوستان می رود ! یک بازی جذاب و هیجانی را در خیابان های بمبئی تجربه کنید ! روند کلی این بازی به این شکل است که مأموران مترو به دنبال شما می دوند و شما باید با فرار از دست آنان لحظه به لحظه امتیاز خود را افزایش دهید. البته مراقب موانع نیز باشید ! در اوایل این بازی ممکن است با خود بگوئید به سادگی در حال کسب امتیاز هستید ، اما با گذشت اندکی از زمان ، موانع سختی در پیش رویتان ظاهر می شود که گذر از آنان ، نیازمند دقت و سرعت عمل بسیار بالا خواهد بود. امیدواریم لذت ببرید.

maysa

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایرانی ؟
    طرفدار کدام بازیگر ایرانی هستید؟
    تالار مایسا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 930
  • بازدید ماه : 930
  • بازدید سال : 33,490
  • بازدید کلی : 2,393,908