loading...
maysa
آخرین ارسال های انجمن
milad بازدید : 390 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

هرجای دنیا باشی از مجید یحیایی

در این لحظه برای شما آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مجید یحیایی با نام «هرجای دنیا باشی» را ازرسانه پاپ صدا برای شما عزیزان قرار داده ایم.تنظیم این آهنگ فوق العاده توسط فرزین شفیعی و ترانه و اهنگ آن توسط نیما بهادری انجام گرفته است.رسانه پاپ صدا امیدوار است این موزیک جدید مورد رضایت شما سروران واقع شود

 

دانلود آهنگ جدید هرجای دنیا باشی با صدای مجید یحیایی با کیفیت  MP3 320

Harjaye-Donya-Bashi

 

دانلود آهنگ جدید هرجای دنیا باشی با صدای مجید یحیایی با کیفیت MP3 128

Harjaye-Donya-Bashi

——————————————————–

میدونم تنهایی از دلم جدایی بیا کنار من بشین     میدونم دل تو همیشه با منه اینوتو چشام ببین

کنارت آرومم تویی عشق و جونم

به تو وابسته شدم بیادت میمونم     از عشقت میخونم به تو دلبسته شدم

هرجای دنیا باشی بازم مال منی  تو پناه منی آروم دلمی

تو خلوت شبای آروم کنار منی    آرامش منی مرحم دلمی

بگو که میمونی کنارم آرومی

تویی تمام دنیا   انگار همین دیروزکنار من بودی

 بگو که من ُ میخوای

هرجای دنیا باشی بازم مال منی

تو پناه منی آروم دلمی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
maysa

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایرانی ؟
    طرفدار کدام بازیگر ایرانی هستید؟
    تالار مایسا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,433
  • بازدید ماه : 1,433
  • بازدید سال : 33,993
  • بازدید کلی : 2,394,411