loading...
maysa
آخرین ارسال های انجمن
milad بازدید : 1964 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی اگر چه دیرتر از سایت های دیگر معرفی شد اما تست شده است و به صورت کامل و آفلاین قابل اجراست 

گرافیک و گیم پلی بازی خارق العاده است 

پیشنهاد بسیار ویژه Apktops

سرانجام همان طور که انتظار میرفت نسخه جدید بازی هیجان انگیز و گرافیکی مسابقات اتومبیل رانی Asphalt  با نام Asphalt 8 Airborne نیز توسط کمپانی Gmaeloft ساخته شد. 

 

در بازی Asphalt 8 همانند نسخه های پیشین بازی که قبلا در Apktops معرفی شده بود شما باید  با شرکت در مسابقات گوناگون پول و حجم بیشتر برای نیترو بدست آورده و حتی می توانید با انجام حرکات نمایش با اتومبیل خود همچون دریفت و ….  نیتروی بیشتری و سریعتری  را به اتومبیل خود اضافه کنید. شما دارای ۳ مرحله نیترو هستید که وابسته به مقدار نیترویی است که شما دارید،

asphalt1

اگر شما بیشترین مقدار نیترو را داشته باشید میتوانید از قدرت سوپر پاور استفاده کنید که صفحه نمایش شما به رنگ آبی میشود و مسیر جلوی شما نیز کمی تاریک می گردد و اتومبیل شما با سرعتی باور نکردنی به جلو پیش می رود .  گرافیک بازی Asphalt 8: Airborne بسیار تاثیر گذار و خیلی بهتر از نسخه های قبلی عمل کرده است به گونه ای که محیط بازی دارای جزییات بیشتری بوده و مدل های مختلف اتومبیل نیز واقعی تر از قبل به نظر میرسند. هم چنین باید به نورپردازی بازی نیز اشاره ای کنیم که عالی به نظر می آید و درخشان بوده و محیط دور و بر خود را بازتاب میکنند، همانند ساختمان های کنار جاده، بنر های بالای سر اتومبیل و آتش بازی هایی که در بعضی از مراحل وجود دارند . 

از ویژگی های این نسخه از بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

ویژگی ها :

**  گرافیک HD
**  تصاویری خیره کننده 
** سیستم آسیب دقیق
** موسیقی شگفت انگیز
**  مانور دادن از طریق موانع پرشی
**  8 فصل و 180 حوادث در حالت حرفه ای
**  کشف مقدار زیادی از میانبرهای مخفی
**  به اشتراک گذاشتن دستاوردهای مسابقه خود 
**  47 خودرو با عملکرد بالا مانند لامبورگینی، بوگاتی ویرون، فراری
**  مکان های عجیب و غریب جدید مانند گویان، ایسلند، صحرای نوادا

milad بازدید : 918 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود Nimbuzz v2.6.0 - نیم باز، نرم افزار دسترسی همزمان به اکانت های مربوط به مسنجرهای مختلف

نرم افزار Nimbuzz مسنجری است که هدف اصلی در طراحی آن ارائه یک راه حل ساده به منظور برقراری ارتباطات مختلف اینترنتی از قبیل تماس، چت، رد و بدل کردن فایل و ... بین افراد آنلاین می باشد. این نرم افزار امکانی را برای شما فراهم می کند تا به تمامی اکانت های خود از نرم افزارهای پیام رسان محبوبی مانند Windows Live Messenger (MSN), Yahoo Messenger, ICQ, AIM, Google Talk و... و لیستی از تمامی دوستان و تماس های خود را به طور همزمان و تنها در یک صفحه داشته باشید. بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از چندین نرم افزار متعدد و یا باز کردن چندین سایت وجود ندارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nimbuzz:
- برقراری تماس صوتی و چت
- به اشتراک گذاری عکس، موسیقی و ویدئو 
- ورد به چت روم های جدید
- امکان استفاده همزمان از سرویس هایی چون: Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk
- مدیریت کانتکت ها
- عملکرد ساده Drag & Drop برای به اشتراک گذاری موزیک، فیلم و عکس با دوستان
- صرفه جویی در هزینه
- و ...


milad بازدید : 1092 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود digsby Build 30295 - نرم افزار چت کردن هم زمان با چند آی دی مختلف

نرم افزار Digsby ابزار بسیار مفیدی است که برای شما امکان برقراری ارتباط با دوستانتان در شبکه های اجتماعی معروفی هم چون Facebook, Twitter, MySpace و LinkedIn را فراهم می آورد. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بسیار کاربرپسند و دوست داشتنی است و شما تنها نیاز دارید که در چند مرحله ساده یک اکانت Digsby ایجاد کنید. این نرم افزار برای افرادی که ID های مختلفی دارند بسیار مفید است، آن ها می توانند ID سایت های مختلفی همچون AIM, MSN, Yahoo, ICQ, Google Talk, Jabber, and Facebook Chat را با کمک این برنامه بازکنند و تمام آی دی های خود را در یک مسنجر به صورت هم زمان مدیریت کنند. همچنین از این نرم افزار می توان برای مدیریت بر ایمیل سایت هایی هم چون Hotmail, Gmail, Yahoo Mail, AOL/AIM Mail, IMAP, and POP استفاده کرد. همچنین شما می توانید پوسته و تم رابط کاربری برنامه را تغییر داده و به شکل دلخواه خود درآورید. نرم افزار به صورت خودکار هنگام راه اندازی سیستم، اجرا شده و به صورت خودکار آپدیت های نرم افزار را دانلود می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Digsby:
- قابلیت باز کردن چندین آی دی مختلف تنها با یک مسنجر
- قابلیت برقراری ارتباط با کاربران شبکه های اجتماعی مختلف
- امکان مدیریت ایمیل از سایت های مختلف
- سازگار با ويندوز های مختلف
- و ...

ادامه مطلب

milad بازدید : 1367 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود LINE v3.1.4.76 - نرم افزار برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان

 

LINE نرم افزاری است با بیش از ۳۴ میلیون کاربر در سراسر جهان، که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی، اس ام اس و حتی تماس های تلفنی را برایتان فراهم می آورد و هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن، سنگاپور، هنگ کنگ، تایوان، تایلند، مالزی، ماکائو و ترکیه می باشد. هم اکنون نسخه ی کامپیوتر این نرم افزار فوق العاده نیز وارد بازار شده است و به شما اجازه می دهد که از طریق کامپیوتر خود، با استفاده از هر یک از اعتبارها یا QR code reader روی نرم افزار موبایل خود، به اکانت LINE خود متصل شوید. هنگام استفاده از LINE، تماس تلفنی شما با هر کاربر LINE دیگر آزاد است و کیفیت صدا بسیار خوب می باشد. شما می توانید با هر کاربر LINE، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. با استفاده از این نرم افزار مسنجر می توانید در هر جای دنیا که هستید هم چنان با دوستان و خانواده ی خود در تماس باشید. این نرم افزار دارای بیش از 250 شکلک و استیکر جالب است که مکالمه های شما را سرگرم کننده خواهد کرد.

milad بازدید : 3660 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب الکترونیکی داروهای گیاهی

طب سنتی ایران، اطلاعات ارزشمندی از خواص گیاهان برای درمان بیماری ها ارائه کرده است. این اطلاعات حتی امروزه هم کاربرد دارد. به همین دلیل کتاب هایی که حاوی معرفی گیاهان دارویی و خواص آنها میباشد از زبان فارسی به زبان های مختلف ترجمه شده و مورد توجه جهانیان قرار گرفته است.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، یک کتاب الکترونیکی برای شما تهیه کرده ایم که شامل معرفی گیاهان دارویی است. در فهرست این کتاب، صدها گیاه دارویی به ترتیب حروف الفبا ذکر شده و خواص هرکدام از آنها در درمان بیماری ها توضیح داده شده است.

امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5  

برچسب ها : کتاب الکترونیکی داروهای گیاهی , دانلود کتاب الکترونیکی داروهای گیاهی , : دانلود کتاب، دانلود کتاب الکترونیکی، دانلود کتاب پی دی اف، دانلود کتاب PDF، دانلود ایبوک، دانلود eBook، دانلود کتاب داروهای گیاهی، دانلود کتاب الکترونیکی گیاهان دارویی، دانلود پی دی اف دارو های گیاهی، کتاب PDF آشنایی با خواص دارویی گیاهان، دانلود ایبوک طب سنتی، دانلود کتاب خواص درمانی سبزیجات و میوه ها، , 

maysa

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایرانی ؟
    طرفدار کدام بازیگر ایرانی هستید؟
    تالار مایسا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 264
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 460
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,771
  • بازدید ماه : 1,771
  • بازدید سال : 34,331
  • بازدید کلی : 2,394,749