loading...
maysa
آخرین ارسال های انجمن
milad بازدید : 1721 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (1)

دانلود ترانه فوق العاده زیبا  محسن یگانه به نام نشکن دلمو

| دانلود با کیفیت ۱۲۸ + متن اهنگ + کد پیشواز + آوای انتظار |

% دانلود ترانه فوق العاده زیبا محسن یگانه به نام نشکن دلمو

کد آوای انتظار محسن یگانه به نام نشکن دلمو : ۳۲۶۲۰

ارسال کد به ۸۹۸۹

کد پیشواز محسن یگانه به نام نشکن دلمو : ٣٣١۴٩٧

ارسال کد به ۷۵۷۵

متن اهنگ محسن یگانه به نام نشکن دلمو :

 

سرگرمی تو، شده بازی با این دل غمگین و خستم
یادت نمیاد، اون همه قول و قرارایی که با تو بستم
با این همه ظلم،تو ببین باز چه جوری پای این همه قول و قرار، من نشستم
نشکن دلمو، به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز
دیوونه نکن، دلمو آهم میگیره دانمتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز
سرگرمی تو، شده بازی با این دل غمگین و خستم
یادت نمیاد، اون همه قول و قرارایی که با تو بستم
با این همه ظلم،تو ببین باز چه جوری پای این همه قول و قرار، من نشستم
نشکن دلمو، به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز
دیوونه نکن، دلمو آهم میگیره دانمتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز
نشکن دلمو، به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Hosein در تاریخ 1393/05/28 و 16:59 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالی بود مرسی شکلک شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
maysa

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایرانی ؟
    طرفدار کدام بازیگر ایرانی هستید؟
    تالار مایسا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,425
  • بازدید ماه : 1,425
  • بازدید سال : 33,985
  • بازدید کلی : 2,394,403