loading...
maysa
آخرین ارسال های انجمن
milad بازدید : 947 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پویا به نام با تو با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید پویا به نام با تو از سرور سایت

 

Pouya Ba To دانلود آهنگ جدید پویا به نام با تو

دانلود آهنگ جدید پویا به نام با تو

 

 

اطلاعات و لینک های دنلود

دانلود با لینک مستقیم | کیفیت ۳۲۰

دانلود با لینک مستقیم | کیفیت ۱۲۸

منبع : درهمستان

——————————————-

متن آهنگ جدید پویا به نام با تو

با تو میمونم و عشق تو میخوام

تو نباشی بی تو من خیلی تنهام

با تو که عشقمی کم نمیارم

سرت رو شونمه دنیا رو دارم

تو این حس و به من دادی که خوشبختی یه رویا نیست

تو چشمای منه عاشق دیگه قصه ای پیدا نیست

چقد دنیا عوض کردی

چقد خوبه تورو دارم

منو مدیون خودت کردی

به تو خیلی بدهکارم

♫♫♫

با تو میمونم و عشق تو میخوام

تو نباشی بی تو من خیلی تنهام

با تو که عشقمی کم نمیارم

سرت رو شونمه دنیا رو دارم

خدا با من مدارا کرد تو قلب تو منو جا کرد

تو دستا تو به من دادی ، خدا عشق و تماشا کرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
maysa

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایرانی ؟
    طرفدار کدام بازیگر ایرانی هستید؟
    تالار مایسا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 922
  • بازدید ماه : 922
  • بازدید سال : 33,482
  • بازدید کلی : 2,393,900